Dagen som kallas lilllördag ;)

Nu börjar det jobbiga dagen. Natten bestående av störande grannar.



Allt smakade blä idag.Tevatten typ!



Tur att mackena är goda i alla fall.:P



Tog oboj istället. Smarrigt värre!



Tandbortningsklubben AB!



Gubben var har och fixa maskinen. Jippi!



Ass plockar bollar åt Sottis som ligger under soffan.



Leds på grannar som stör på nätterna.Blä!



Vibrationer gör susen...




Galen i kattmynta...



På väg till frisörsan.:D



Nu är det klippt!



Burger king. Sitter och väntar på dig.;) Inte lätt att hålla i. Tur att assistenten kan hålla i hamburgaren åt mig.



En skur kom när vi skulle hem.



Tur att en ny ass ska börja. En som jag känner. En fin tjej!



Vad trött jag blev!:o



Mat på G!



Mat mat, jag vill ha mat.



Min fisk simmar i mos. Inte i vattnet hihi.



Min pojkvän på tv. Tur det!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0