Utkast: Juni 3, 2011

Katten Sotis säger god morgon.



Kolla på bloggen vad det är fel på stastestiken.Hmm,konstigt.



Men jag tog en dusch...Inget val...

Påklädd och klar. Älskar nämligen sommaren.;)



Assistenten torkar av bordet ute.



Sommarbruden käkar ute på"Ballen".Ost och salamismörgås med The



Poosing med mig och katt.

Datanörden antagligen bloggning på G!



Och sen inte glömma tänderna....



och deodusch såklart.



Till stan och köpte skor till dopet imorgon.



Var i parken...



Mellanmål i parken





Sol sol mera sol.



Sen åkte jag hem



Sen var det ut igen..



Handla,handla...Tänkte överraska pojkvänen.



Sen blev det parken igen...



Sen kom han äntligen, men tyvärr så gick inte som förväntat...



Men maten blev äntligen klart så jag fick äta.



Lyckad kväll med The ark på scenen...



Gör allt för att få se lite av dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0