Tisdag 7/6 Svettit gym.

Trötta jag.



Braig frulle.Man tackar.



Ringa Uffe på störningsjouren.



Melon som efterrätt. Mums!



...och det klssiska isvattnet.



Göra sig fin..



Mot parken med min kompis...asså i buren.



Världens goaste Adrian.



GHHHAAA!Vad varmt det är.



Svalt det är här tycker Adrian.



Balansövning i parken.Jag är en akrobat.



Smakens med Jordgubbar. Ända gubbar som smakar riktigt gott.Hihi!







Ät och tig-- bli smal.Dåligt rim men värt ett försök.



Datorn mår bra? Inge virus? Eller?



Vatten + mat mums



Redo att gå till gym, stollig som jag är.



Fin väg ditt, eller hur?



Fin natur.



Kämpar på i en +30 graders local



Trött värre,men jag ger mig inte!



Den bit som min ass gick hit, går jag samma sträcka fast på bandet.;) 



Fy vad varm det är. Phu!!



Nu tar man i för kung och fosterland.



Åh hej...



Skönt jag övdelevde denna gång med.



På väg hem...



Visst bor jag vacker. Hela fyrisån som vy.Hihi.



Eh jasså jag bodde ju i duschen.



Tänk om det fanns en datordusch,det vorre perfekt!Men oj vilken trött Linis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0