Svergies Dag 6/6

Sverige flaggar jag går upp.



Nyttig frukost och god. Mmm!

Hårdusch i handfattet. Om man inte har någon bidé,så uppfinner man en.;)



Borsning. Inga gula tänder tack.



Money,money.



Eftersom visa dagar är tråkiga så följer man med personelen på sina ärenden.



Klart man ska ha jordgubbar med...Gott!!



Datorn måste man ju kolla...



Samma lunch som bl.a igår.Haha!



Vägen till showen...



Eric Saade, så ska de vadde....Asså på scen.




Men man hörde inte så mycket + att vi såg knappt inget av det ...På hemväg.



Kolla datan.



Så var det matdags igen.



Thee ropade på mig...



...och datorn.



Sen fick jag besök av grannen.Han bjöd på äppelkaka och mörk choklad med havsalt. Mycket delikat afton!



Trött blir man efter en läng händelserikdag.



Det tycker min katt med som har somnat i mitt besöks knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0