Onsdagen den 15/6

Nyvaken.




Klädfin på farmors dag. Älskar dig farmor.



Kolla dejtsidan.



Trött och seg men gooooood frulle.



Klipp klipp,



Tv,har just glömt bort att ju den är uppfunnen.



Hjälp med flörtning.



Nu är man här igen.



Fick flörtar tillbaka.



Kallad lunch.



Ska ut............



Här ska tränas...



Trädet vid svandammen.Visst är det vackert?!



Vackra Alexander.;)



Blommor till min älskade farmor.



Saknar dig så farmor. Jag ska alltid älska dig. Bära dig i mitt hjärta.



Gå på band. Gå,gå och gå.



Kämpen som aldrig ger sig.;)



Kallas ro!:)



Cykla, trotta att den var för stor.



Regn som vanligt.Men jag är glad ändå.;)



Äntligen hemma.Dricker smoottie.



Duschattack tog mig med stormsteg1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0