Torsdag Glass på staaaaaan.

Vaken men så varmt!




Klar för att börja dagen.



I´m.....



mixen krånglar,eller vi kan inte. Bara att välja...



I mitt skåp står den ja...



Drink med stavmixern.



Morgondrink.



Underbar frukost...



Sottis trånar efter makkrill.



Jag klipper naglarna.



Duktig idiot.:)



Tråkgöra.



Omelettinspererad mat.



Ät nu...



...Och godis.



Äter upp hela till och med pappret.



Ut igen...



Glassoman mmmums.



Inte varje dag man får glass.



Jag var till apoteket för att köpa binder. Det stod 25 kr men jag todde det stod 254 kr.Asg*



Hemma och nöjd.



Middag var samma som lunch, fast med korv till.




Tröttis.;)



Gjorde en smootie som dempar mitt sötdug..Gott!



Tven anropa. Sista programmet av: Du blir vad du äter.



Inne i tven...natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0