Lördag 11/6

Vaknade död eftersom det var så varmt...

Frulle rulle time...

Hej på dig läsaren...

Trollen kan inte betala hyra,så därför ska dom bort.



Ut ska man...Sa Skalman,hihi



Assen handlade..Så jag vänta ute...



Sen vart det mat för hela slanten...



Ner på stan igen...



På lunchen sålde jag en tavla,så jag köpte nya tavel dukar för dom pengarna...

En vacker ros på min gård.



Resultatet blev kanon....



Nästa resultat...Tavlorna kostar 250 kr



Efter mitt arbete så...



Gick i parken...



Tog en vilopause...

Hemgång



Glass på MC hann vi också med.;)



Dagen slutade med ostbågar och drick vid tven. Är man en gottegris så är man.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0