Fredag pappas dag.

God morgon.Här är det varmt som attan.

Klar för dagen.

Smootie göra i värmen

 

Nyttig frulle, men gott!

Toppan smarrigt tycker jag verkligen.



Viktigt att dricka vatten nu...



Också var det tänderna...



Trassel med cykelnykeln.Hitta inte den..



Sen var det problem med cykeln dåligt med luft..



Cykelaffären var stängd.



Då gick vi till Mc Donalds...



Men den var fullt med folk så vi gick till Nybrokiosken istället.



Sista slurken av glass.

Sen öppnade cykelaffären... Äntligen!



Vi fixade hjulet.



Sen bar det av...



Mot....

 Var och gjorde mina bestyr först...

Precent till min söta pappa.



Betalning pågår...



1 Pizza kan man ju ändå få...

 

..och cola.

Sen bar det hem...



Skönt att komma hem och att vara i källaren...

Dusch är skönt när man är varm efter en IKEA-runda

Gjort mig fin för att fara...

Väntan på taxin...



Sen vart det tårta och cider. Den var supergos tårta som min syster hade köpt.



Min kära pappa som fylde år.



Sitter och njuter med cidern...



Där borta sitter mamma med...



Pappa körde hem mig sen, så seg efter en hård dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0