Dopdagen 4 juni

Trött Lina efterssom pojkvännen inte lätt mig sova på natten.



Lukta gott på dopet är ett +



Frulle med sällskap.(egentligen)

Mixtrar med skålen. Hokos pokos,det bidde en blomma...



Tur att det finns vatten så jag kan kyla ner mig lite.



Inslagning av present och äpple till lunch.



Sen var man på dopet.



Hungrig Vincent



Sen vart det fika...

2 stora bitar tårta och läsk...




...och fika..



Sen var det precent öppning. Söta Daniloo vill också vara med.

 

Dagens slut på dopet en trött inslagen Vincent i farmors knä.



Datorn kände sig ensam hemma...



Går dagens middag blev min midag som denna dag.

Slutet på dagen onyttigheter framför tv:en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0