Ett bättre liv!

Ett bättre liv.

Nu har jag varit singel i mer än 1 år. Visst är det skönt att  bli av med pojkvänen jag hade och alla dessa problem. Egocentriskare kille kan man nog inte hitta. Jag kände mig ensam med honom, lika ensam var jag utan honom.
 Hans ex gjorde mig spyfärdig asså.Han hade ju naturligtvis barn med henne.
Hon ville att dom skulle lära känna varann och lämnade mig utanför. Jag som älskar småbarn. Så satt han och drack mitt i nätterna och kom in till mig i jämna mellenrum och störde min nattsömn. Jag var inte människa då inte.
 Hans gapande och idéer om barnet gjorde mog galen.Han ville ju till sin son. Det stod upp i halsen, tills en dag då jag bröt upp. Det var svårt ett tag,men sen gick det över.Det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Jag tror inte, jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0