Waoow

Idag har jag tränat på gymmet. Efter 2 veckor så gick jag dit och träna.
Jag cyklade i 5 minuter och gick 16 min och det gick bra.Det är så skönt efteråt.
Dom har ju bastu på frikis och svettis.Och det är ju så lovely!Så jag bloggar som en ny människa nu.
Sen åt jag ostkaka med  grädde och sylt.
Saknade farmor så imorse så jag mådde inte så bra direkt.Min söta farmor,älskar henne så fast hon var en bitch.
Hon är i mig nu så kan jag bli lite bitchig. Det kan ju vara bra att kunna säga till ibland.:)
Middag blir det lax,potatis och tsasiki med grönsaker. Gott!:)
Jag ska se på tv med nöje ikväll. Vara på mötesplatsen. Många som skriver till mg och jag tycker det har blivit mycket bättre sen jag var där sist.;)Kul som fan!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0