Trött på skit...

Sitter och väntar på att dom ska öppna luckan till tvättmaskin.
Luckan har fastnad och det är tvätt där i.Idioter som inte fattar att det är brottom. Jag har blöt tvätt som ligger i och vill bli hängd,innn den möglar.
Dom ringer ju aldrig och man kan inte gå någonstans,efterssom man väntar...
I går var jag och kusin till graven. "Den gråa graven" som vi knappt kom fram till.:((
Vilket göra att komma fram i mängder av all dess snö. Usch,vilken jäkla ordning. Ingen hade skottat där.
Det var snö dess like!!!
Farmor skulle vara vansinig om hon hade sätt hur min situation såg ut.
Just nu sitter jag på Mötesplatsen och spanar. Se om jag får något napp där! Man kan ju alltid hoppas!
Idag åt jag ostkaka med grädde och sylt.Det var smaskigt värre det.;) Imorgon ska jag träna. Första dagen på länge p.g.a min förkyldning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0