Så var det

2004-04-10 15:43

Jag fattar inte.
Är det något fel på mig.
Jag vill vara med en gris,
som inte äns blir glad av att
se mig.

Han förstör för mig.
Vänder sig bort och går
in i sin datavärld.
Ute är det gassande sol.
Jag frågar om vi inte ska hitta på något i gassande vädret.
Men han hör inget, ser inget. Det är bara han och hans data.

Jag höjer rösten. Blir vansinig över att inte jag existera.
Jag är ju bara luft för han förutom när han ska sätta på mig.
Han vaknar ett tag upp ur sin datavärld.
Det han säger är bara sårande ord inget mer. Sen drar han utan
att höra på min vartion. Han sicker. Han sticker till Update, där han
släpper väder och är i sin datavärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0