Så här var mitt ex

2003-11-28 22:46

Min käreste svek mig. Han hade alla minuspoäng man någonsin kunde får som karl. ”Guds underverk”. Är så fruktansvärt besviken.
Han var...........


självupptagen

ego

sa duma saker till mig

höll om mig när han ville.

datanörd

slarvig

sa vad jag skulle tycka, tänka, säga

var aldrig på min sida när någon var elak mot mig

fylde i meningar

bortskämd

brydde sig inte när jag grät

stressig i sättet

slarvig, plockade aldrig upp

skrotnisse
Ingen vet hur jag mår efter den här behandlingen, men jag vet hur det är att bli förkrossad efter det här. Jag mår pyton vissa stunder på dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han låter riktigt najs ju

2011-02-14 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0