snacka bitch.:)

Hej du läsare.
Nu har jag varit förkyld i snart  2 veckor.
Jag var så sjuk så att jag smittade datorn med virus.
Kan man bli knäpp för mindre,nej det kan man inte.
Jag är glad att inte har mig själv som barn,för då skulle jag ha blivit
runerad.
590 kronor per timme när dom ska titta på datorn.
Det vill säga miljarder kronor.
Flöitningssajt 600 kronor katastrof.
Förkylningsskit plus medel mot bålsa ock flourtableter säkert 6-700 kronor.
Tjit vad dyr i drift man är.
Sen ska man han matskit också. Stor i tjäften är man med. Allt gick på 1100 kronor.
Dom pengarna som man har ska en fjollig liten kassörska sitta och ta emot
- var det bra så?? Då blir det 1,1 och säg åt henne och trycka på den GRÖNA knappen!
Så där ja! Vad duktig du var då!
Ja ba morr JAG FYLLER BARA 33 ÅR!!!!!! Kassanova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0