Dumheter!!!

2004-01-07 23:31

Vad ska jag ha en pojke till som bara skyller på mig hur ego och bortskämd jag är, när han är det.En som aldrig frågar hur jag mår och tröstar mig när jag blir ledsen.
En som bara vill ha det som han vill och inte bryr sig om mig, som hans lilla egodel.
Bad om en knuff att hjälp mig att sova själv. Nä i hans ögon skulle jag stå på mina egna ben själv. Bara för därför så fick jag ringpanik mitt i natten, för att han lova att komma hem, när han ändra sig där uppe.Så jag vart panikslagnare.
Det var ju så klart det var mitt fel. Han kunde ju inte äns döda en mygga ju.*ironisk*
Vill jag älska med en sådan kille. Som har sagt så mycket duma saker till mig, som har tryckt ner mig och gjort så att jag inte mådde bra som en människa. I helvete heller.
Jag är stollt. Jag är en glad cp- brud. Är det fel med det. Vaddå??
Spasmersex är mycket skönare än vanligt sex. Hehehe!!!

Snark!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0