Fakta:Stolt över att vara den jag är.

Nu regnar det ute och det är mörkt och kallt.
Idag hade jag möte med bolaget och allt gick som jag ville.
Jag sa upp en tjej för jag tyckte inte hon fokocerade på jobbet så bra.
Sen så tog jag upp om resan till Göteborg.Det ka bli jättekul att åka på
CP-konfuransen. Jag känner mig verkligen taggad inför den.
Sen åt jag shushi med min syster som jag hade hämtat och det var toppen gott.
Hon som jag sa upp kunde inte jobba idag så min systers kompis fick hoppas in istället.
Det gick superbra med henne verkligen.
Vi satt i soffan och drack te och jag åt en bulle. Hon och jag patade om bl.a att folk är
 så trångsynta och prata helst med assisten när det gäller mig personligt.
Fan vad jag stör mig på det asså!Det är som inte "VI" i rullstol och handikapp inte existeras.
Det är fruktansvärt tycker jag!
Som om jag har stolen till att inte min hjärnbark fungerar så bra=FEL!
Min hjärna är som en uppslagsbok,kan nummer,dagisbarn på dagis, vad jag gjorde och sa just då=RÄTT
Min rullsol är en stor sak som jag bär omkring på för att jäklas med dig som är tvåbent= FEL  
Nu kommer du bli förvånad: Jag KAN tänka.Du kan fråga. Jag kan svara.
Svaret lyder:Jag har en CP-skada och det är jag JÄVLIGT stolt över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0