Snödag

Idag kom första snön och jag frös bara jag tittade ut.Så jag var inne idag. Min assistent bakade en kaka och jag svarade på resten av mailen på fösrtdate.com. Tolv kom snön. Klockan 19 så ringde grannarna på och sa att det var inte dom som orsakade ljudet. Fast jag vet att det är dom. Eftersom jag var upp till en granne på 4:an och dom har samma ritning på lägenheten och slagen hördes mot väggen i mitt sovrum och där har dom mycket riktigt sitt vardagsrum.Hur kommer det säg då att det är andra grannar som lever om????????
På fredag ska jag åka till Göteborg. Mamma ska ordna CP-konferansen där och det ska bli skitkul verkligen. Om jag kunde så skulle jag ta med hela Sverige, för det är dom odugliga på. Kastar bara ur säg CP utan anledning. Fy fan!!Detta tycker jag e hemskt jag. Fruktasvärt!!!!!!
CP= Cerbral Pares och igenting annat.

Lär er det.

Puss god natten.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0