Så skulle livet som CP egentligen se ut!!!

Jag gick till parken idag och då kom jag på vad avtrubade gammaldags alla människor är.

1 Nyfödd och skryklig ser inte ett skit mer är morsom som ska gulla och ge den nyfödda tutte.
Min idol= mamma

2. Leker med babier. Fjandockorna som ser ut som modeller, inte tjocka någonstans och rullstol eller permobil kan ingen stava till.

3. Den som har föds till CP får se! Når jag upp till bardisken? Nej, ber min assistent beställa in en öl. Jäkla, här ska dansas i Folkes park.

4.Jag går ut rak som fan eftersom spriten gör susen! Titta ett CP som mig,jag också kan.

5.Jag blir på smällen,passar småbarn hela kvällen.

6.Morsan ger upp andra barnet här sagt stopp.

7. Rynkig gammal ful, jag går på hjul.I allafall när jag e nykter

8.Om jag inte skulle ha en CP-skada så skulle inte min doktor skriva ut sprit åt mig varje jul. Och det skulle inte vara så kul.

9. spegeln visar det jag har uppnått alla dessa år,hoppas jag lever fram till vår.

10. Rullator när jag blir gammal behöver jag ej. Men kanske en konjack 

Så vill jag mitt liv ska se ut, precis normalt Svensson liv har. Eller har jag missat något?:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0