Ros och ris.

Jag vakna upp jätte glad och pigg. Jag åt min frukost,borstade tänderna och fotade lite för att lägga in på lite olika sidor.
 Sen gick vi runt huset. Trött av att gå runt huset så åt jag lunch.Tv som sällskap.Sen har jag varit på nätet och pratat med mina vänner,bl.a på facebook.
 Får som vanligt spunk på min grannar efterssom dom kör in i sina jäkla möbler så det låter hemskt. Det skär i mig varje gång dom lyckas med detta ljud. Fan jag står inte ut snart. Det är underbart när jag vet vilka det är och min assiste har kontaktat uppsalahem och sagt vilka det är. På måndag sa dom att den här personen som vi skulle få tag i komma tillbaka.Hur jag nu ska stå ut med detta det tål att se. Men jag får ringa störningjouren värst fall då. Pusst och stön!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0