Min älskade farmors begravning!

Min älskade farmors begravning!

Idag så var det begravning .Det var en jätte fin stund vi hade med henne.
Så fina blommor och låtar som spelas på gitarr.Jag  gick fram och pussade på henns kista.
Det var smärtsamt, verkligen. Mina tårar rann och jag kunde inte sluta gråta. Det är så mycket
fina minnen som jag har med min farmor. Hon lärde mig att göra slängkyssar och i Almunge där jag bodde
som liten,kom hon åkande i sin gröna bil. Jag klev ur sandlåndan och sprang till henne:
- Farmor!!!:D
Vi krama om varann, hårt.Sen så gick hon in i köket och började genast rota i väskan. Hon hade ju jämt godis i väskan.
Sen när hon åkte hem,då lärde hon mig att göra släng kyssar. Jag skulle skriva mycket om min farmor, för hon var en knepig person. Men ändå älskade jag för den hon var.
Nu får hon vara i familjegraven med sina föräldrar som hon älskade så mycket. Hoppas hon har det bra och att maten smakar bättre i himmelen.För det gjorde ju aldrig på jorden som hon tyckte i alla fall.

Älskar dig,Farmor!!!
Vila i frid

Kommentarer
Postat av: anders

Naaa. Vad bra skriven blogg idag. Kramar om.

2010-11-19 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0