Lugn dag

Idag är jag på topp. Bara lite trött,men inte så farligt.
Solen lös ute,så jag satt ute på ballkongen en stund.
De var underbart.

Frukost åt jag; Smörgås och te Ost smörgås med gurka

En kopp te på eftemiddagen p.g.a att jag frös när jag kom in
Koppen delade jag med mitt program - Okända

Satt vid datorn och skrev till tv-4 och fick svar. Hoppas att jag
får komma med på tv och prata om livet som CP-skadad och att
det är så mycket fördommar om just CP.

Sen var det förkväll.
Middagen bestodd av pressad potatis,ärt paprika mix blandning

Efterrätt:Te och frukt.Jag åt en kiwi

Jag såg på Anna Anka vid 20 och åt nötter.

Sen stöd jag på vibratorn ochefter det drack jag vatten.

Smal och smärt
Vad jag e älärt.;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Anders

Bra o lite rolig skriven blogg idag. :) Kramiz.

2010-11-19 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0