Detta måste var ett skämt.

Det har varit skarpa ljud som har stört mig dagligen och nattetid.
Stolar som gnisslat. Det där skarpa ljudet som när hel skolklass drar ut
stolar. Så har det låtit inne hos mig var och varannan timme.
Vi har varit på jakt vem det är som säkar ljudet.
Åkt upp och ner i hissen och pratat med grannar på 1:an,2:an och våning 4:an.
Då är det tyst,tyst och åter tyst. När dörren går igen. Går in i tv-rummet,samma jäkla ljud.
Sen 07 har jag lidit av det ljudet. Nu föns har jag hittat det.
Det var mina grannar bredvid mig som har stört mig i 3 års tid.En tid höll jag bli galen,men nu kan jag känna mig trygg i min eget hem.:):):):)
Var ut och köpte te, annars har jag bara sett på tv.
Ätit god mat.

Nu ska jag sova.
Kram natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0