CP-konferansen.

CP-konferansen.

Jag var på CP-konferansen i Göteborg. Det var en bra konferans där alla fick lära sig vad CP handla om. Vilken träning man fick och vad det berodde på och såna saker. Men tyvärr så ville inte min assistent delta i detta. Utan hon tyckte det var viktigare att träffa sin kompis i Göteborg i 4 timmar, så jag fick vänta på henne i en timme. Så jäkla dålig stil!!! BLÄ!!!!!!!!!!
 Min syster fick jobba 72 timmar. Min assistent fick sova flera timmar mer än vad min syster fick. Mycket vila min syster fick.Nadda!!
 Jag älskar min syster som en ängel hon är. Hon är helt underbar!!! Hade hon inte funnits så hade jag varit kvar i Göteborg.
 När jag visade min assistent vad jag tyckte, blev hon sur. När hon kom ifrån sin vän ignorerade hon mig totalt och hälsade inte äns på mig.Jag blev jätte ledsen och kände mig totalt utmobbad. Jag får samma kanslor som på Åskanten,där jag bodde förrut.
Syrran fick stanna med mig så gick min idiot till assistent och fikade.
Sen skulle vi åka hem med tåget. Hon tog packningen och Sofie tog mig i rullstolen.När vi kom på tåget så bad hon om sin biljett och sen stack hon och syrran fick ta mig och sin brukare själv. Jävla idiot!!!!!
Ja vi var osams. Men det ska inte gå ut över min syster. Syrran var ensam med oss 2 på tåget. Dom som har mitt assistansbolag hade åkt med annat tåg efterssom det fanns ingen plats på det tåget,fick vi åka med de här tåget.
När vi klev av, så vet vi inte om min assistent klev av. Ja hade sån tur så en ledsagare var bokad vid tåget,så vi fick hjälp. Hade jag vetat det här så hade hon aldrig hängt med.Aldrig!!!
Konferansen var super,men det var svårt att förstå nosk och danska. Danskarna proppar munnen full med Winerbröd,därför pratar dom så där. Ja alla är vi olika!;)
Danskarna är nog dom som är CP-skadast i nord. Pratar ju så ingen förstår!! Hahaha.

Idag gick jag på handrond. Läkaren tyckte att. Du sitter säker.;) No bottox.;)
 Sen kom jag hem astrött 4:de morgonen jag klever upp tidigt. Fredags var jag uppe 15 timmar, lördags 17 timmar söndags 15 timmar igen.

En som har en CP-skada kräver en hel del enerigi. Jag själv kräver 5 gånger mer än en tjej utan CP-skada gör.
Så vad fan är min rast någonstans? Min rast har Bermuda ätit upp med sina skruvar i vattnet eller vad det är nu för skit.

En sak till!Vi såg på Madodds och han är bara så cool snubbe. Man kan se han på youtube. Fy fan vilken grym kille.WOAH!!!

God natten!:D
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Bar skriven blogg. :) Dum assistent du hade med dig i G-borg. :(

2010-11-16 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0