Granngårdsdag.

Dagen är född till sol. Men jag har ingen lust att gå ut någonstans. Har gått till Granngården och köpt det lilla till djuren. Det hela gick på 399 kronor. *suck* Fast det var billigt ändå,vill jag tycka. Igår hade jag en fikaträff med en kille. Han åkte runt och leta parkeringar och sen tog jag en tvungsfika med honom. Det hela bestod av att jag babbla i et kör och vänta tålmodidigt i 2 minuter. Han sa inte en fläsklapp den killen. Vilken torrboll! Hade jag hamnat på en öde ö med den där killen, så hade jag fan i mig kollat vid det här laget. Tur att det inte hände.:)
Inte ens värme kunde han tillbringa mig med. Hur är killar funntade i dagens läge. Gud gjorde en varmblodig människa och en kallblodig.Han gjorde det på fel sätt så den kallblodiga människan råkar vara jag!
 Dagen har just gått halva dagen och vi har bara varit till Granngården, ätit våfflor,suttit på nättet och ändå är jag trött av att inte göra någontig.Det kallar jag för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0