Trött.:(

Trött.:(

Gråväder idag och ikväll ska man handla mat så man överlever den här månaden också. Utan kärlek av en man.:(
Det brukar mest vara frukt och grönt i min vagn efterssom man ska ju gå ner i vikt nu.:( Hoppad man lyckas. Att träffa "den snygga killen i affären" gjorde man på 80-talet. Nu hittar man dom på nätet istället. Fy fan vad trist!
Nu är det vanligare med undanflykter istället för att gå till affären och spana.
Katten ser ut att ha det skönast. Han ligger på min filt på bordet och sover gott. Gråvädret vill ju aldrig försvinna.
Har gjort en förfällig tabbe. Jag hade glömt Ballerinakakorna i skåpet. Hur kunde jag bara glömma det?

Kommentarer
Postat av: Mikael stolpe

Hihi den var både allvarlig o festlig. Bra skrivet..

2010-03-25 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0