Tritsdessena galenskaper tar över.:)



Dagar går ihop med vardagar och helgdagar i ända röra.
Det ända man gör är dricker te och nu har man börjat och äta Fil också
utan macka till, isvatten. Man dör väl av det med. Kemikallier och skit.
The dricker man tills man spyr. Snart har man runtat thehörnans alla hyller.
Just nu dricker jag "Baloo" och det är så nyttigt och så fruktigt. Till thet så händer
väl att jag äter en kaka som någon av mina assistener har bakat, av trisdess.
Ända mottionsrundan jag gör om dagarna är:

1. Går på toa 100 gånger,för att man blir så pissnödig av allt The som jag dricker.

2. Sätta på och stänga av datorn samt TV:n

3. Att dra upp täcket och lägga sig till rätta.

Ja,allt det gör jag som gymnastik och ändå går jag upp i vikt. Hm,hur kommer detta för sig!Hm??

Jag längtar efter imorgon . Då kommer min pansion in och då hurrar jag. Mat!!! Jag är hungrig jämt.
Är det inte av mat så är det av kärlek. Det lilla kärlek jag får det är när mamma ringer eller när mina assistenter kommer med isvatten till mig.;)

Kommentarer
Postat av: Mikael stolpe

Finns faktiskt fler som ger dig kärlek lina;)

2010-03-24 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0