Sveket.

  Sveket

När jag tänker tillbaka på det som har varit så var han en idiot. Vem går och köper en sån fin nalle och sen när jag anstränger mig att åka till honom. Ja då är det slut! Är det jag som är en komplett idiot här?! Man försöker att vara bussig och vad får man tillbaka. Just det, koskit! Nä, det kommer att bli att jag inte kommer att inte få några barn så som det ser ut. Jag kommer att få sitta ensam på julafton i alla fall. Ja,kära du.Blir man trött på killar eller? Man får höra att man ska vara så jäkla glad jämt. Glad för att igen vill vara med en och glad att morsan-klockorna har börjat ringa. Sitter man på nätet igen och försöker vara lycklig. Man ska vara så jäkla över lycklig jämt. Tro mig om 40 år sitter jag ensam på julen.Skit kul!!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0