Idioten!

Idioten!

Idioten lägger upp sig på Mötesplatsen.
Idioten får brev ifrån olika brudar.
Idioten talar inte om att han är populär
bland brudarna på sidan.
Idioten träffar en tjej,som råkar vara mig!
Idioten börjar chat på msn och går och
köper en webcam av bästa kvalite.
Jag blir superkär och faller pladask!
Idioten börjar smsa långa gulliga sms, som
får mig att känna mer än vad jag egentligen
gjorde från början.
Idioten bestämmer träff med mig på tågstationen.
Idioten och jag har hur mysigt som helst, äter,fika och
går på bio.
Idoten hjälper mig med maten och kysser mig på munnen.
Jag blir knäsvag och älskar det som sker och händer.
Idioten faller för mig och jag för honom,trots att jag sitter
där jag sitter.
Idioten höll om mig och blir tänd på mig.
Vi sitter på värmebänken och håller om mig tätt intill.
Idioten svarade ja på min fråga som jag ställde om han
ville sova över.Var det verkligen det gällde?
Idioten kom till mig 4 helger på raken.
Han köpte mig en dyr nalle på kärleksdagen.
Jag talade om för honom hur glad jag blev,
men någonstans så var muren som vi byggde,den vi rev.
Idoten åkte hem och jag kände mig ensam och vilsen.
5:te helgen då åkte jag till honom.
Vi kom inte överräns om en sak,så när jag kom hem
blev jag dumpad på sms.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0