Sommarens början...

  Sommaren början

Idag var det fint väder,så vi gick ut till parken och satte oss. Den var galet varmt.Vi åt glass och jag kämpade med solbränan och jag fick lagom mycket färg på mig. Ser ut som en indianflicka ungefär.;) Dom är ju så söta. Skrev lite med Tom på kvällen och han är ju sig själv,fast han bor ju en bit bort.:( Det är lite synd, men sånt är livet. Till frukost åt jag:Två ost mackor med vaniljte,mums. Sen klockan tre åt jag rester av min lassange mums Bränner fett i solen.Titta jag kan stå upp!:Pgott som fan! sen vid 18:00 åt jag min kycklinggryta med ris till. Fika vid 19:30 äppelkaka med vaniljvisp och blåbär,mums. Kollade på drömkåken och så gick Camilla dubbelt idag. Ska gå dubbelt imorgon med. En mycket rar tjej verkar det vara. Det har varit lite struligt med assistenter,men nu rullar det på som det ska tycker jag.Harmonisk dag idag. Vi gick en sväng på stan, man måst ju kolla in klänningen igen. Den är ju så fin!Snart är det sovtime. Så man orkar med solen igen.Jag kämpar med glassen.                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Anders

Fint skrivet o bra bilder på dig. :)

2010-11-14 @ 18:38:15
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0