Beslut om axeln.

Beslut om axeln

Jag klev upp idag,helt otroligt. Himmlen var blå och graderna var på 31,3. Jag åt macka med ost och paprika på,te och vatten. Sen vart det en runda på stan.
 Som vanligt vill jag ha alla kläder på kappAhl, Cubus och Lindex. Sen var vi hem och åt mat. Rätten som bestod av Kycklinggryta och ris. Sen gick vi till Habliteringen. Jag ska få utskriven tabletter för jag har muskelinflamation i axeln.Man vill väl sola så tabletform är väl inget annat val.Blev det inte bätre får dom ta spruta i axeln.
 på kvällen drack ja te och åt äppelmuffins. Goda som fan. Såg på tv och prata med Tom. Han bad mig flytta till Falun. Han vill nog att jag ska leva på Falukorv han. Dom har vä extrapris på falukorv kan jag väl tänka mig. Nu sitter jag och chatar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0