Ännu en dag...

Vaknade som vanlig av att en assistent ringde på min dörr.
Klädde sen på mig för att äta frukost som bestod av yogi med musli.
Vi var och tittade på karusellena, sugen att åka. Men det blev inte så.:)
Åt natchos jätte gott, sen gick jag hem,för jag frös så...
 Seg var man. Har planer på att skriva på boken. Jag gjorde det igår kväll
och det gick. Kanske går bättre i kväll med skrivandet.
Jag hade tankt att skriva, men så upptackte jag att texten var borta. Jag blev inte glad.
Till middag åt jag Lassange och till fika var jag ut och köpte mig 2 vaniljmunkar.
 Jag fikade till medans jag såg på tv. Pratade med lilla mamsen idag gjorde jag.:)
Snart är det sovtime!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0