Varm sommar..

Det är varm sommar i år.
Fläcktarna står på max och
ändå är det varmt.
Bada är det ända man vill göra,
fast det är bara möten. Så det är svårt att få tid till det.
Ska byta bolag igen efterssom jag har för lite vikarier.
Inge roligt när ingen kan jobba!
En assistent blev jag tvungen att säga upp p.g.a att hon kunde inte bada.
Sen tog hon upp det med mig,när kontoret finns.Ring till kontoret!
Hon skulle ändå prata med mig om "SAKEN"
Den 6:te juni så träffade jag Nanne Grönwall hon var jätte trevlig och
jag tog kort på henne och mig.
Sen har jag vart till farmor och farfars boende och farmor e dålig.
Hon försöker prata men man förstår inte vad hon säger. 
Farfar bara sitter och skrattar och titta mig i ögonen.
Jag har ju hans ögon. Lika blåa.:)
På fredag ska jag upp dit igen. Jag älskar dom båda.:)
Imorgon så blir det bad och sol.:)

Nu ska jag sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0