Sval dag och en regnig kväll.

Idag var det jeans och tröja dag. Vi var till affären och handla ingrädijenser till mina kakor som vi skulle baka.
Tyvärr så hade jag inga pengar, men jag fick låna av min snälla assistent som tur var. Bak vart det och det smaka prima.
När jag klev upp så regna det inte,men när kvällen kom. Då kom regnet. Fy vad vått!;(
 Jag tog en promenad i regnet. Trädde på mig tok för trånga stövlar, men på skulle det. Jag gick en runda rund huset. Jag har börjat få upp musklerna i magen nu. För jag fick inte inte i ryggen längre.:)) Skit bra!!
Sen tog jag en varm skön dusch.
Frukost: Melon och Activiayogi
Lunch:tonfiskröra med pasta grösaker och outly
Fika kakor och te
Middag:samma som lunchen.
Fika te och melon.
P.S Det slank ner en daim och 2 toffifie med.:)

God regnig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0