Skräckdag men slutar lyckligt.

Idag så började min assistent 9:30 som vanligt.
Hon han inte mer än att ta fram lite kläder åt mig
så ringde det på dörren. Där stod en vikarie som
skulle gå dubbelt, fast jag hade sagt till min
arbetsledare på mitt asstistansbolag att jag INTE
skulle ha henne i mitt hem.
 När jag inte vill ha en människa som jag inte gillar,
så får jag kalla kårar längs ryggraden. Kårarna talar
om att allting känns fel och jag kan inte sätta fingret
på vad som är fel.
 Men min assistent berätta att det inte passade, men GUD VAD PINSAMT!!
Jag trodde jag skulle sjunka genom jorden och aldrig komma upp igen.
Så mycket skämdes jag.:((
Efter några brev till min assistansledare så bestälde vi en taxi ut till Fjällnora.
Vädret var molnigt men jätteskönt. Jag gick väldigt mycket så jag fick ont i ryggen.
Mejag la mig ner på rygg genast så jag fick sträcka ut mig raklång och sen fortsatte jag
att gå igen.
 Jag badade några gånger och tyckte det var underbart i vattnet. På land var det också underbart.
Jag åt en apelsin. Den var torr i smaken,men det gick ner. Det märktes att det inte var någon sesång på apelsin nu.
 Runt 16:15 ringde taxichuffören och ville ha tag på min assistent. Han hörde inte vad jag sa. Men jag sa ifrån och tyckte att han kunnde prata med mig.Sen när han var framme ringde han igen. Min assistent svarade och sa som jag hade sagt till honom att köra in. Då passade det minsann!!
Jävla folk!!
 I taxin ringde min syster till mig och talade om att hon skulle köpa shushi till mig. Hon är ju så söt min älskade lillasyster.:) Hennes brukare var också med och vi skrattade och prata.Vi hade jätte kul ihop.:) Så det var en jätte lyckad dag trotts allt.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0