Proppmätt som en gris.

Det knackade hysteriskt på dörrn imorse. Katten låg längs kanten så jag kom inte åt min dörrdosa.Jag gjorde mig i ordning.Åt melon,yogi och drack isvatten till frukost. Vi pratade om att vi skulle köpa den randiga bikkinin till mig idag,men det blev inte så. Det kom en skur istället och 2 åskknallar och sen var klockan halv 2.
 sen ringde vi taxi. Han körde som om han skulle ha stuligt bilen.Han stanna mitt i gata utan att se säg för flera gånger,han körde upp på trottoaren så det bara smällde i bilen. BOOM!!Lät det. Gud vad arg jag vart. Han paratade med min assisten var jag bodde. Jag sa att Tyst till min assistent, för så hanikappad är jag int. Så att jag inte vet var jag bodde för 11 år sen. GUD VAD SATANS ARG JAG VAR!!!
 Fan jag kunde ha kört bättre själv sa jag till mamma. Hon bara skrattade.Jag åt mat med mina föräldrar, det vart spagethii med köttfärssås. Det var så underbart att sitta på terrasen. Det hade regnat,så luften var underbar.
Jag åkte hem till mig och mina föräldrar körde mig hem. Farsan kör bättre en taxichufförren gjorde i alla fall!
 Efter att ha pratat med mammas granne i telefon,så gick vi till Picaso och åt en pizza.
Stannade på vägen hem och kopte dricka och chips. Min mage vart som en balong. Till toaletten nästa!!!
Kvällen så chattade jag men en "Speciell kille."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0