Min födelsedag.

Trevligt med vänner + familj på besök
Åt smörgåstårta så det spruta i öronen och lite till.
Så jäkla god.;)
Bästa precenten var en tv av mina rika föräldar.;)
Fika på kvällen + film.
Mormor var ochkså här.
Jag fick pengar och en tårtspade,fick också påslakan
av min söta mormor.
Lyckad dag och till och med min assistentbolag gratta mig med.
Vänner på facebook med dessutom.
Fan vilken kanon härlig dag.WWOOOOAAAAWWW!!!:D
Inte varja dag man blir äldre.:)

Nu är man trött som ett svin!!!

Zzzzzzzzz!!!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis i efterskott på din födelsedag. Låter som om du hade en jätte trevlg födelsedag. :)

Kram.

2010-11-14 @ 18:32:06
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0