Man blir ju galen!

På dagen har det varit uppehåll men ändå grått och varmt. Ja har extremt trött idag. Vaknade först när assistenten ringde på.,vad det nu kan bero på.
Vi var på indiska och åt. Servitören pratade över huvudet på mig och jag höll på att vända i dörren innan jag slog mig ner. Jag beställde mat.Det gick bra. Men när jag skulle ha ett sugrör,vände han sig till min assistent:Vad säger hon. Fan vad arg man blir på folk ibland asså.
- VAD SÄGER HON??!!!
Nästa gång ska jag fråga min assisten likadant.
- Vad säger hon/han??!!!
Jag blig vara så ledsen. Men vi åt indisk mat,men jag sa ju inte hej då. Vad då,dom hade ju redan dömt ut mig ju.
Vi gick hem och drack te samr kaffe. Hoppet att bli pigg var stort, men jag somnade på sängen istället.
Kvällen myste jag i soffan. Åt chips och grick cola. Till det såg jag på film."Grabben i graven brevid."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0