Ingen vila här inte.:)

Idag har jag verkligen gjort mycket. Det har flyttit på allting som det ska.:) Imorse åt jag frukost yogi och melon. Sen var Anders syster här och klippte mig.Det vart ju så fint! Hon skulle fixa slingor och göra dom på mig på måndag,så jag blir fin till min födelsedag.
Sen gick vi ner på stan. Hoppas på att jag hade fått pengar,men inte då. Gick hem och åt den pizzan som var över ifrån igår.Åt em melon sen på det.
Sen möblerade vi i mitt sovrum och jag vart sååååå nöjd. Gud vad fint det vart!
Till middag åt jag corn och pasta. Skitgod mat verkligen!
Sen så jag på Avatar. Verkligen en klockren film. Det var sevärt!
På kvällen gick vi en lång promenad. Vi tog en cider på flustret.Tillbakavägen gick jag så himla stadigt. Jag undrar varför!;) Sen tog jag en sval dusch och funderar på att lägga mig strax. Är verkligen astrött!

God natt min skatt
När jag dricker så
får man sig ett gott skratt.
Typ:Har någon sätt min rullstol??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0