hård dag igen

Assistent kommer en kvart försent idag.
Fel assistent dessutom.
Men mycket tjafs och diskutioner via sms
så hoppar jag in i duschen.
Klär på mig,äter "Linas braiga frukost"
Som består av 1 ägg,activia yogi,3 knäckis
 med ost på.
Vid 12 tiden gav vi ut på stan. Spanade in mobiler.
Jag har dille på mobiler. Jag har dille på det mesta.:)
Jag köpte 1 BH
och bikini som jag har gått och spanat på så länge.
Till lunch vart det svullemat asså hamburgare.
Sen gick vi hem och jag såg lite på tv. Min nya
fina tv,som jag fick igår av min mamma och pappa.
Middag vart det bulgur,tonfisk,majs,paprika,oliver med otly
på. Skitgott.
Sen åkte jag med tårta till farfar. Han sken upp som en sol
när jag kom.Han e så gullig min farfar.:)
Te och lite smörgåstårta på kvällen!:)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0