Exsnack.

 Exsnack.

Igår kom först mitt ex och hämtade sina jäkla saker, bingo!!! Jag sprang på assistentmöte,för jag tål inte se någon av mina ex tyvärr. Träffade två underbara tjejer som ev bli mina vikarier av assistenter. Är så trött på slasktrattar som inte kan bete sig normalt i en relation asså.:( Nu är jag snart 32 år om ett halvår och kokar te fortfarande dagligen och sitter och huttrar för sig själv. Jag borde göra det, det och det. Men det blir ju inte av.
Ska livet vara så här. Leka bollplank för att man ska få några barn??
 Nej,fy fan asså.:( Ute är det fortfarande snö. Det är helt otroligt asså. Snön har snart legat kvar i en hel månad. Jag tror att det inte är så farligt med ozonskiktet i alla fall jag.
Det återstår och ser hur brun man blir i sommar eller om man nu bli svart.:))
Jo det är trasigt. Det är VÄLDIGT trasigt!!
 Just nu sitter jag inne i mitt sovrum och bloggar. Ska lyssna lite på min cd-bok och må som en prinsessa, ska snart borsta tänderna, det blir väl någon gång ikväll kan jag tro.:)

Mitt citat: Först är man ett kex,sen blir det sex.
Sen blir man dumpad också blir man ett ex!

Man kan nästan tro att jag samlar på mina ex
eller att det bara finns idioter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0