Ett nytt liv.

Ett nytt liv.

Mitt nya liv består av grabbar på nätet. Jag får äta vad jag vill,ingen bestämmer vad jag ska äta och bör äta.Sitter oftast uppe på nätterna trotts att jag "borde" sova. Jag går ut utan att känna att "han" skiter i att vara med mig.
Det är forfarande så kallt, att jag väljer att vara ute en halvtimme om dagen. Fast det är ju bättre det än ingenting.
Längtan att "träffa" kärleken kommer alltid att finnas i mitt hjärta tills jag till slut kommer finna honom.
Men det kommer jag nog att göra.:)
Här om dagen så var jag upptill Gränby och klippte mig. Äntligen fick jag till en "sexig" frisyr. När jag kom hem tog jag på mig sminket och fotta lite kort och då tyvkte till och med jag att jag såg bättre ut i kort hår.
Asså, jag KAN bara inte ha långt hår så är det bara. Jag ser ut som en fjortis i långt hår OCH SEN blir jag SÅ lik min mamma. Varje gång jag ser mig i spegeln så kommer jag på min själv. Jag måste ringa mamma!
Och tänk varje dag så slår det aldrig fel. Man tänker:
- vad ska man äta idag då??
Det gör man även fast man sitter och äter. Då skjuter man upp allting. Äter man frukost,så tänker man på lunchen och äter man lunchen så tänker man på middagen och man blir aldrig nöjd. I alla fall inte jag!
Idag så fyller min kusin år. Han blir 35 år och det har jag listat ut bara så där.:) Men det är svårt att säga grattis när man inte har något nummer. Jag tror inte han tänker på det inte.
I kväll blir det tv, snaks och jos. Det får duga ikväll.Trotts att man bara har en tjej att hålla om.:) Men vi får väl ha trevligt med varandra medans vi tittar på tv med snaks,filt och te.
Men saknaden av han med stort hjärta är oerhört stor just nu.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0