Ännu en dag till..

Ännu en dag till.


Idag vaknade jag runt halv 12. Jag vart påklädd och åt frukost i godan ro.:) Bestående av te,smörgås och en apelsin.Jag försöker att äta frukt på morgonen,efter som det är någon som har hittat på att det ska vara så nyttigt med frukt.:P Jag skickade sms till en kille som jag träffade på Mötesplatsen och hade en rofyld frukost. Katten hoppade upp på mickrobänken och försökte ta mina magneter ifrån kylskåpet och kanin välte som vanligt ut sin matskål med Pelets. Vilka knäppa djur man har!
Sen har man ju "BARA RÅKAT" hamna framför datorn. Men det går ju an så länge man går ut efter lunchen. Lunchen bestod av pizza.
I kväll blir det tv skulle jag tro. Skulle nog vara kul att köpa en ny tv. Det blir ju så tråkigt att se på samma tv hela tiden. MOOOOHHHAAAAA!:) Där var jag rolig. RIKTIGT skitrolig!!!
Sen gick vi ut i snön. Jag såg på bla vad det gick för film på filmstaden.  Efterssom jag ska på bio med min "date" på lördag. Då ska jag verkligen visa vilken mysig kvinna jag faktist är! Han verkar värkligen vara en toppenkille och jag håller verkligen tumme på att det ska bli en lyckad date.
I kväll ska jag bara slöa som vanligt i min sköna soffa. Får säga åt mina föräldrar att dom ska dumpa min gamla soffa. Den står på min ballkong och det ser bara för hemskt ut asså. För jävligt rent ut sagt!:)
Tur att det blir mörkt, så man slipper se skiten!:) Nu längtar man ju till våren så man kan vara ut länge än vad man gör nu. Som det är nu så är man ut någon timme och sen in för man fryser nästan ihjäl.
Vem vill ha en djupfryst kvinna till middag?;) En djupfryst kvinna med potatis och någon god sås till kanske. Jag vet vad jag skulle äta upp först och lämna kvar på tallriken.
Ja,inte är det potatisen och såsen i allafall.:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej där syster-yster. Tyckte jag läste något om att du skulle börja äta nyttigt... Men sen när jag fortsätter läsa så är det bara skrivet om pizza, kebab, kina mat mm mm mm skakar på huvudet ;)



Puss å kram!

2010-02-02 @ 16:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0