Jag har funnit min kärlek.:)

Jag har funnit min prins.;)


I lördags träffade jag min prins äntligen. Jag mötte honom på Stationen. Där vi hälsade på varann med en varm kram. Han sa att han var blyg,men jag märkte ingenting. Efterssom vi började prata med varandra på en gång. Vi gick och tog en fika på Ahlgrens café inne i Svava och fortsatte våran kärleksfulla diskution där.
Direkt visade han att han ville ta min hand. Han frågade om det var bra med min hand och bad om att jag skulle be om hjälp om jag vill ha något... Jag åt en Chakladboll och en Cola och han toh en smörgås och ett glas vatten. Vi förblev där i ca två timmar. Efter fikat så gick vi på stan. Han höll mig i jackarmen,efterssom jag inte får ut mina armar ordentligt. Vi gick och kikade i olika klädesaffärer och han fick prova på att gå med en tjej som vill ha "alla kläder". Stackars kille!;) Vi gick en sväng till Stadsparken också för jag ville visa var jag befann mig på Sommrarna. Stadsparken är min älsklingspark. Där jag bara visar min älsklingsprins.;) Helan efter består mina dagar av rosa moln och inte en leråker full med gytja som bara drar en längre och längre ner i gytjeträsket. Han verkar vara min typ av kille,verkligen. Lugn och snäll som visar att han vill vara med mig. När vi hade varit i parken en sväng och tittat,pratat och fnittrat så gick vi in i Forum gallerian för att äta mat. Han beställde in Lassgne och jag pasta Carbonara. Han bad mig smaka på hans mat så vi satt och smakade av varandras. Han stoppade hans gaffel i min mun och jag i hans och gud så gott det var.:) Han märkte att det gick trögt för mig att att så han frågade om han fick mata mig. Snabbt satte han sig brevid mig och började mata mig. Vi fann varandras ögon snabbt och det skedde inte många sekunder innan vi satt och kysstes istället. Jag vart så generad över allt han gjorde och sa och det kändes verkligen att förälskelsen hade slagit in. Vi vart utkasstade till slut för dom skulle stänga. Så vi gick till bion för att beställa biljetter. Vi skulle gå på Grodan och prinsessann,men vi fick vänta med att gå in till biogafen. Så vi satt och pussades på en värmebänk vid Fyris ån och höll om varandra och det var bara underbart att få hålla om honom.;) Jag frågade honom om han ville sove hoss mig och svaret var ett ja. Det satt 14-tisar med oss på bänken och vi kastade hotfulla blickar åt deras håll typ: GÅ!!Vi hann med bion och filmen var bra faktiskt.;) Den var värd att se. Jag vart torr i halsen på bion, så han fick köpa vatten till mig. Sen gick vi hem till mig och hade "mys" där. Det var en fantastisk dag och hade jag inte varit envis så hade vi inte träffats. Mötesplaten är verkligen en bra sida. Utan den så vet jag inte hur jag hade lyckats hitta någon överhuvudtaget. Min CP-skada skapar fördommar,även fast man inte vill det så gör de det.Jag letade i många år på nätet och jag gav aldrig upp! Kärleken finns för alla. Det svär jag på!


Kommentarer
Postat av: Anders

Naaa vad gullig han var mot dig då. :)

Kram

2010-11-14 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0