En vanlig torsdag.:)

 En vanlig torsdag.:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har mäst längtat efter att fredagen ska komma. Men i morgon så är den dagen här och då kommer min "prins." Då ska han få en varm kram av mig och även fler.;) Idag har jag skrivit på min bok som handlar om min hemska tid på mitt gammla "boende. Det har gått bra med den. Jag har bestämt att den ska ut i handeln,så kan folk läsa hur mitt liv har sätt ut i 6 år, mellan 99-05. Tror folk kommer at reagera rätt starkt faktiskt. Kvällen har jag bara tagit det lugnt. Tagit en varm dusch och satte på mig pyamas.Tagit mig en apelsin och sett på Anna Skiper. Undra vad Anna Skiper skulle råda mig med. Jag som äter så himla nyttigt.;) Tur att man har skaffat pojkvän som kan hjälpa mig att gå ner i vikt.:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0