Trött hela dagen.:(

I morse vakna jag av att jag hade ont i huvudet och var jättetrött. Assistenten hjälpte mig med kläderna och frukosten. Kyligt som vanligt i min lägenhet. Vi han till skolan för att träffa skolkulratorn. Hon tyckte att jag såg förfärligt trött ut. Hon hade rätt i det. Jag var hemskt trött idag.
Nu är det inte mycket mat kvar hemma. Vi lever som ett par fattiglappar men dat vart en fin kvällsfika. Bestående av skorpor med honung på,varma kopen. Vissa åt ju med korv på.;)
Jag och min assistent trodde det var gympa klockan 13. Men istället vart det bara tragedi efterssom det inte var någon gympa. Men vi träffade min mamma istället och satt och fylde i ett papper med 30-50 frågor. Rätt kul faktisgt!:)
Nu ska jag klappa katten och krama kudden.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0