Sista dagen på det här assistentbolaget.;)

Gud vad jag har haft en bra sista dag på min assistentbolag.
Igår så städade vi en del,bara för att det skulle vara fint i lägenheten tills jag får det nya bolaget.
Vi skurade och dammsög efterssom jag ansåg att det var som att bo i en svinstia.
Efter den stora städningen och att vi tog ner lite vråte i mitt förråd så fixade min assistent håret på mig.
Idag såg jag resulltatet.:) Jag såg ut som en drottning.:)
 Idag fick jag ut min pojkvän på stan, ÄNTLIGEN! Jag köpte en samsung mobil och åt kebab.Det var jättegott!
Otroligt nog så hade jag en glad pojkvän. Önska att det var så ofta. Jag älskar honom över allt annat på jorden faktiskt.Han är så himla rolig att var med ensam. Synd att det inte blir så ofta.
 I kväll såg jag på tv. Jag såg på halv åtta hos mig, Livet i Fagervik och min klassiker, Grannfejdern. Äntligen ett tv-program där dom har beviset,att vuxna kan också bete sig som 2-3 åringar. Haha!

Nu ska jag krypa ner i sängen!

P.S Gud, jag skriver som en gammall kärring. Jag märker det när jag läser min blogg.;)

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0