Mulen,mörk dag.:(

Igår skrev jag rätt mycket på min blogg och det råkade försvinna av någon konstig anledning. Det kan jag kalla surt! Riktigt jäkla piss surt.:(
 Mulen, mörk dag är det idag. Jag gick upp bara för att få vaccinsprutan imorse, men mottagningen hade flyttats till Gränby. Vilket var också surt.
 Igår så gjorde jag en jätte god köttförspaj som jag och min älskade pojkvän åt till middag. Till pajen så gjorde vi sallad med vitlöksdressing som var jätte god.;)
 Jag hade lyssnat på min talbok som jag är så fötjust i att höra och jag ska fortsätta på den idag hade jag tänkt.;)
Den enda som hjälper mot såna gråa dagar är att tända ljus, kura upp i soffan med täcke på sig och ha katten i knät. Sedan sätter man på boken och lyssnar i lungnans ro.;) Det är SÅ härligt.

 Ljus har jag alltid gillat. Man blir ju så harmonisk av det i kroppen.;) Man blir likssom lycklig på ett helt annat sätt då. Problemen brinner in i lågan och bildar stearin som återigen brinner upp tillsammans med veken. Det är vackert. Mycket vackert!
 Det märks att svininflunsan går. Jag kom ju inte in på bloggen igår och då måste jag verkligen ta sprutan. För detta är verkligen inte bra.;)

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0