Lännadagis 40 år

  Lännadagis 40 år!

Idag fylde mitt dagis 40 år så jag var där och såg på kort. Det roliga var att jag var med på ett antal kort i tre album som stod på ett bord. Det var gamla fröknar som var där. Men dom pratade knapt med mig trots att vi stod vid ett bord och tittade på korten.
 Det var mest stoj med en massa barn som undrade varför jag satt i rullstol. Jag svarade att jag var handikappad. Gulliga barn.;)
 Men innan vi åkte till dagiset så gjorde jag mig i ordning. Frukosten bestod av skorpa med honung och te.
Jag hade mintt nya linne i turkos och min luvtröja i svart och grå med döskallar på. Jag ÄLSKAR döskallar!!
Jag sov rättså länge idag. Jag vakna 11:50 av att dörrklockan ringde på.Det var Emmy och Jessica som kom.
Innan jag och min pojkvän åkte till dagiset så väntade jag på att läkaren skulle ringa och meddela hur länge jag ska ha gipset. Efterssom jag ska operera knogarna på onsdag.:(
 Jag kommer att dö och jag HATAR att operera mig överhuvudtaget. För det gör så JÄKLA ont.
Vädret är lika trist som vanligt. Nu vill jag ha SNÖ. Riktigt SNÖ!
På kvällen så åt vi pizza. Denna vecka har jag bara svullat. Jag jar ätit shushii,kinamat och pizza.Jag anser att det är bra att inte ha någon mat hemma,för då har jag något att skylla på.;)Det är SKITBRA tycker jag.
 Jag har skrivit ett sms till en dagisfröken. Hoppas att hon hör av sig i morgon. Det skulle vara kul att se i morgon när jag vaknar. OM jag nu vaknar.;)

Kram på dig.:)
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0