Ingen förbättring med vädret.:(

Det händer så himla mycket i mitt liv just nu. I morse satt jag och såg på tv på Malou och åt frukost vid tv:n, vilket var väldigt mysigt.
Idag ringde skolkulratorn och frågade om varför jag inte kommer till skolan. Vad ska man säga??
problemet är att jag störs av ljud, så är det någon som hostar eller nyser så hoppar jag till och jag blir lika rädd varje gång. Vilket är så jobbigt!:(
Det blir väl det vanliga idag. Lyssna vidare på cd-boken och gona upp i soffan med tända ljus.
Blogga är också mitt nya intressen. Jag tänkte jag skulle kolla upp lite recept och få lite mer insperation till mat, för det har jag dock inte.
Jag letar efter lättgjord och fettsnål mat och jag är inte direkt bra på att leta på nätet. Men jag ska försöka titta om jag hittar någon god mat på nätet.:)
Julen börjar ju att närma sig, men ännu har jag inte känt någon julstämning än. Det anser jag att det är inte så bråtska med direkt.
Ska snart äta min goda lunch som består av kasler,potatis och champinjonsås. Det är så himla gott tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0